Компанія "Hyundai" вибачилася перед українським пасажирам за заподіяні незручності при користуванні швидкісними електропотягами власного виробництва. Про це з посиланням на лист компанії повідомили "SQ" у прес-службі Міністерства інфраструктури України. Компанія "Hyundai" вже розпочала роботи з ліквідації несправностей, які насамперед пов'язані зі складними зимовими погодними умовами. Зокрема, запроваджено програму підготовки поїздів "Hyundai" до зими, і протягом останніх двох днів кількість несправностей було скорочено.
За даними "Hyundai", цього тижня сім фахівців приєднаються до команди технічного обслуговування потягів в Україні. "Компанія планує наймати більше українських фахівців до груп технічного обслуговування в Дарницькому депо. Вирішені проблеми і з постачанням необхідних запчастин, які "Hyundai" мала раніше. Велика частина запчастин уже доставлена в депо, протягом тижня очікуються ще надходження", - йдеться в листі.
"Це перша наша зима в Україні, яка покаже нам наші слабкі сторони для подальшого вдосконалення. Кожен вид транспорту має проблеми в зимовий період, такі як затримки, скасування рейсів", - відзначили в компанії.
У прес-службі міністерства нагадали, що "Hyundai" була єдиною компанією, яка змогла поставити Україні потяги у встановлені досить короткі терміни (18 місяців), до початку проведення в Україні Євро-2012.
Довідка "SQ". 25 травня 2012 р. між містами-господарями Євро-2012 відкрито рух швидкісних поїздів "Hyundai". У цей день з Центрального залізничного вокзалу Києва потяг "Hyundai" був відправлений у перший свій рейс до Львова. До Харкова потяг вирушив у свій перший рейс 27 травня.
За останні два тижні сталося понад 10 різних поломок потягів "Hyundai". "Укрзалізниця" й Українська залізнична швидкісна компанія пояснюють їх поганими погодними умовами.