Три вагони з асинхронним тяговим приводом виробництва Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ, Полтавська обл.) 19 червня прибули до харківського метрополітену. Про це повідомив сайт метро. На заводі розпочали серійне виробництво вагонів після рішення міжвідомчої комісії від 20 березня 2012 р. Йдеться про головний вагон моделі 81-7036 і проміжні вагони моделі 81-7037.

За даними метрополітену, з 20 червня спільна група фахівців метрополітену і КВБЗ почне проводити випробування складу з 3-х вагонів в умовах харківського метрополітену без пасажирів.

За даними метрополітену, крім асинхронного електроприводу, новий рухомий склад має притульно-розсувні двері, відеоспостереження, сучасну ергономіку салону і кабіни машиніста, модернізований автозчеп, місця для інвалідів і багато інших відмінностей від традиційних вагонів. Застосування асинхронних двигунів дає можливість значно економити споживання електроенергії. Мінімальна кількість контактів, що використовується в силовому ланцюгу, сприяє зниженню витрат на експлуатацію й обслуговування двигунів.