Ситуація з будівництвом у Харкові підземних паркінгів за останні роки не змінилася. Про це 20 березня повідомив журналістам перший заступник харківського міського голови Олександр Кривцов. За його словами, справа в тому, що вартість паркувального місця не забезпечує рентабельність роботи споруди. У країнах, де будівництво паркінгів рентабельні, ціни на парковку досягають 2-5 доларів за годину.
За словами О.Кривцова, якби в Харкові встановили тариф у 50 грн. на годину за користування паркувальним місцем і при цьому ДАІ стежила, щоб машини не ставили де заманеться і направляла їх на паркінги, то будівництво таких об'єктів було б економічно рентабельним. "І приватний бізнес інвестував би кошти в їх створення. А бюджетні гроші на створення паркінгів витрачати не можна, тому що в місті є багато інших невирішених проблем. Наприклад, потрібно відкрити другу чергу хоспісу на 30 місць", - зазначив перший віце-мер.
Він також повідомив, що міська влада щільно займеться проблемою внутрішньоквартальних доріг, зокрема, у 2012 р. на ці цілі буде виділено 50 млн.грн. Ці дороги були побудовані в роки СРСР і не відповідають сучасним вимогам. "70 років будували не те, що треба, а тепер потрібно все переробити. Ці дороги занадто вузькі, і на них не можуть роз'їхатися два автомобілі. Адже раніше на весь будинок був один власник автомобіля, а зараз їх набагато більше, і машини ставити ніде. Значить, потрібно зробити паркувальні місця. Виходить, що потрібно не просто заасфальтувати дорогу, а провести реконструкцію всього двору. Але якщо будуть виділяти стільки коштів, скільки цього року, то роки за три - чотири у нас будуть суттєві зрушення у вирішенні цієї проблеми", - зазначив О.Кривцов.