Близько 500 харків'ян сплатили за газ, але все одно отримали борг. Чому так відбувається, розповіли у Харківській міській філії "Газмережі".

Причина - зміна оператора газорозподільних мереж (ГРМ), про яку не всі клієнти були вчасно проінформовані.

Вже понад рік у місті діє новий оператор ГРМ. Однак частина споживачів продовжує сплачувати кошти на рахунки попереднього оператора, ліцензія якого була анульована. В результаті, незважаючи на регулярні платежі, на особових рахунках клієнтів у діючого оператора накопичується заборгованість.

Ситуація ускладнюється тим, що автоматичний переказ коштів між різними юридичними особами без участі клієнта неможливий. Тому споживачам, які помилково сплачували кошти неправильному оператору, доведеться самостійно повертати свої гроші.

Для цього є такий алгоритм дій:

  1. Подати заяву на повернення помилково сплачених коштів через електронну пошту client.khm@grmu.com.ua або в Центрах обслуговування клієнтів.
  2. Надати перелік документів:
  • заява з проханням повернути помилково сплачені кошти. Не забувайте вказувати свої особисті дані, адресу домоволодіння та номер особового рахунку;
  • документ, що посвідчує особу;
  • ідентифікаційний податковий номер;
  • номер банківської карти, на яку буде повернена переплата;
  • реквізити банківської карти у форматі IBAN;
  • квитанції про оплату за доставку газу за визначений період.

Уважно перевіряйте реквізити при оплаті послуг з розподілу газу. При проведенні платежу не забувайте у призначенні вказувати номер особового рахунку (131ХХХХХХХ), ПІБ та адресу. Єдиним чинним оператором ГРМ у Харкові є Харківська міська філія "Газмережі".

Для запобігання подібним ситуаціям у майбутньому споживачам рекомендують регулярно перевіряти стан своїх рахунків в особистому кабінеті "Газмереж".

Харків'янам також необхідно щомісяця передавати показання лічильників газу з 1 по 5 число. Як передати показання лічильника газу  - читайте тут.