Комунальне підприємство “Міський інформаційний центр”
Вимоги до кандидатів:
- відмінні комунікаційні навички;
- вільне володіння українською мовою;
- впевнений користувач ПК;
- стресостійкість.
Основні функції:
- консультування містян щодо комунальних питань;
- прийом заявок (повідомлень) від містян.
Резюме відправляти на електронну пошту: resume.job67@gmail.com.
Диспетчерську службу 1562 створили у 2007 році для консультування харків'ян із питань роботи комунального господарства, благоустрою, усунення аварійних ситуацій. За необхідності служба передає заявки профільним комунальним підприємствам. У службі можна отримати інформацію про режим роботи органів місцевої влади. Вирішення будь-якої комунальної проблеми містяни можуть починати зі звернення до служби 1562.