Надсилати свої заявки та повідомлення міській владі харків'яни можуть за допомогою оновленого порталу 1562.

На оновленому порталі оптимізовано регламент, покращено сервіс.

Зареєструватися можна за посиланням.

Кожен харків'янин зможе:

  • швидко повідомити про проблему;
  • спостерігати за рухом особистого повідомлення;
  • отримувати оперативну інформацію про роботи, які можуть вплинути на особистий комфорт (актуальна інформація про планові та аварійні роботи за конкретною адресою);
  • завдяки системі автоматичних дзвінків та повідомлень на порталі можна власноручно підтвердити вирішення свого питання.

В умовах військового стану доступ до Порталу буде можливим лише на території України.

Диспетчерську службу 1562 було створено у Харкові на початку 2007 року. Сюди містяни можуть звертатися з усіх питань, пов'язаних із роботою ЖКГ, міської влади, наданням адміністративних послуг.