У січні 2022 року глядачі платформи Київстар ТБ, партнерського проєкту групи 1+1 media та компанії Київстар, віддали перевагу перегляду українських телеканалів, три з яких входять до складу групи. Так, лідерство в ОТТ-сегменті на початку року утримує телеканал 1+1 з часткою 13,38% за тривалістю перегляду. На другому місці опинився ICTV - з часткою 9,03%. Далі - Новий канал, СТБ, Україна, 2+2, Інтер та ТЕТ. А головною телевізійною прем’єрою, що після ефірів доступна для перегляду у відеобібліотеці Київстар ТБ, став запуск нового 12 сезону шоу "Голос країни" від 1+1.

2022

Сервіс онлайн-телебачення розширив свою бібліотеку, додавши до неї 10 телеканалів, серед яких спортивні Dynamo Kyiv TV (HD), Sport 1 (HD, SD), Sport 2 (SD), Sport 1 Baltic, Sport 2 Baltic, а також Кіномікс, Чоловіче кіно, Кіноказка, ТВ-1, Конкурент TV та дві радіостанції - Авторадіо Drive, Перець.

Ексклюзивно після завершення кінопрокату для абонентів стала доступною стрічка українського виробництва "Мій дідусь - Дід Мороз". Крім цього, на платформі з’явилася окрема добірка фільмів короткого метру - учасників європейських кінофестивалів, а також анімаційні новинки для всієї родини, такі як "Ліга Монстрів", "Сімейка Крудсів" та "Рок Доґ 2". До контенту від Paramount+ додалося три серіали: "Помилка", "Хто така Дані", "Жага помсти".

За кількістю унікальних користувачів у топі переглядів опинилися серіал "Свати", фільми "Битва світів", "Скажене весілля 3", "Очі змії: Початок Джі.Ай.Джо", "Опівночі у високій траві", "Давай одружимось", "Зоряний рубіж", "Янгол помсти", "Погані домогосподарки", "В’язні країни привидів" та інші.

Що стосується ТВ-жанрів, у переглядах протягом місяця домінувало національне телебачення - таких глядачів переважна частка (64,3% - тривалість перегляду), далі до ТОП жанрів увійшли телеканали з кінострічками (16,7%), новинами (5,0%), освітніми програмами (4,8%) та дитячі канали (4,3%). Серед жанрів бібліотеки за тривалістю перегляду комедії опинилися на першому місці зі значним відривом у 38%, далі драма - 16%, слідом - анімація (8,8%), злочин (6,3%) та екшн (6,1%).

Згідно даних, у січні перегляд контенту в прямій трансляції користується найбільшою популярністю - частка абонентів складає 99%, а 68% глядачів обирають перегляд ефіру у записі. Щодо способу перегляду, то користувачі переважно обирають Smart TV і Android TV - 64%, ТВ-приставку - 35%, а мобільний телефон та інші веб-інтерфейси мають частки 23% та 12% користувачів відповідно.

Нагадаємо, у грудні 2021 року Київстар ТБ та незалежне рейтингове агентство BIG DATA UA розпочали співпрацю з метою збагачення Big Data Rating - даних вимірювання поведінкових настроїв глядачів в ОТТ-сегменті. На початку січня BIG DATA UA представило огляд показників перегляду за грудень, де телеканали групи 1+1 media стали лідерами у своїх нішах.