Для будь-якого сучасного бренду моніторингу соцмереж, ЗМІ відіграє важливу роль. Таким чином вдається зрозуміти думки споживачів, а також простежити за їхніми потребами.

До того ж looqme дозволяє ознайомитися з тим, що роблять конкуренти. Підприємства виявляють основні ринкові тренди, знаходять споживчі інсайти. Використовується інформація «з перших вуст». За рахунок цього вдається покращити стратегію розвитку бренду.

Чому варто уважно слухати своїх споживачів в Інтернеті? Це допоможе при генерації цікавого, корисного контенту. У результаті вдасться запропонувати споживачам те, що вони так просили.

Якщо сучасного підприємця цікавить такий різновид моніторингу, йому варто звернутися до LOOQME. Компанія пропонує екосистему рішень для трекінгу, оцінки активності торгових марок і навіть окремих осіб у Мережі. Велика увага приділяється соціальним мережам.

Ви можете вибрати такий продукт, як "Industry Watcher". У разі фахівці аналізують конкурентів, цілі галузі. Можна віддати перевагу вже готовим дослідженням. Не забуваймо про R-index, що показує рівень довіри, помітність конкретної компанії в медіа.

Як правильно проводити моніторинг медіа?

Це непросте завдання, однак у тих випадках, коли за справу беруться фахівці, все вирішується якісно з мінімальними витратами часу. Велику роль відіграє підбір основних ключових фраз. Саме по них шукаються згадки конкретної компанії в Інтернеті. Причому список варто постійно розширювати, тоді знаходитимете більшу кількість відомостей.

Досить часто використовується запит, який містить не лише назву бренду, а й слово «обговрення». Можливе використання назви товарів (за умови їхньої унікальності), не варто забувати про фірмові слогани. До того ж додаються комбінації «ім'я + прізвище» СЕО фірми.

Пошук контенту виконується навіть за словосполученнями, в яких є місце для орфографічних помилок. Не забувайте про переклади іншими мовами, про абревіатури.

Як можна отримати ще більше вигоди?

Social Listening (SL) принесе ще більше користі, якщо моніторитимете різні соцмедіа. Важливо не обмежуватися лише на соцмережах, де раніше було створено спільноти компанії.

Аудиторія комерційних компаній нерідко займається обговоренням конкретного бренду та інших майданчиках (іноді навіть у іншому контексті). Отримані відомості дають можливість набагато ефективніше розвивати різні спільноти комерційної компанії. Плюс вдасться підтримати контакт із споживачами.