"Серед бігунів перших немає і тих, хто відстає?". У Головному управлінні економіки облдержадміністрації підготовлений сумарний рейтинг соціально-економічного розвитку районів Харківської області за 2009 рік і перший квартал цього року. На думку начальника Головного управління Сергія Авершина, такий рейтинг "розвине дух змагальності у районів", стане "серйозною мотивацією для керівництва районів поліпшити якісні показники в своїй діяльності".
Також читайте у номері: "Від цієї хвороби не вмирають, проте життя вона людям псує неабияк". Патології хребта займають одне з лідируючих місць серед захворювань, що призводять до тимчасової втрати працездатності. Зростання числа пацієнтів з болями в попереково-крижовому відділі або шийному, згідно даних Всесвітньої організації охорони здоров'я, набуває в Європі характеру пандемії.
"Комсомольська правда" в Україні "(харківський випуск)
"На місце відловлених собак приходять дикі тварини?". Харковом знову пройшла хвиля повідомлень про напади бездлмних тварин на перехожих. Останній подібний випадок стався серед білого дня на Кінному ринку. Захисники тварин вважають, що подібні інциденти - наслідок необдуманої політики міської влади по очищенню Харкова від чотириногих.
Також читайте у номері: "Мешканцям багатоповерхівок загрожує задуха: у кожному будинку перевіряючі виявляють проблеми з вентиляцією". Фахівці обстежують димоходи й вентканали в панельних висотках і будинках старої забудови. Майже скрізь є проблеми, але житловики не поспішають їх усувати.
"День Харкова змістять на 24 серпня". Цього року харків'яни будуть гуляти один день за два. День міста і День Незалежності України вирішено відзначати одним махом: з одного боку, можна заощадити, з іншого - "не образити" одне зі свят. Міські та обласні влади попередньо домовилися сумістити святкування, але остаточно рішення ще не підписане.
Також читайте у номері: "У харківські автобуси будуть пускати за картками". У Харкові будівництво першого не тільки в місті, а й у країні пересадочного терміналу у розпалі. До середини серпня пасажири зможуть випробувати принади гібрида метро-автобус. Вже зараз ясно, що харків'яни виграють час: спізнюватися і простоювати, як зараз, водії не зможуть - за відхилення від графіка руху їх покарають рублем. Найбільш болючим для пасажирів стане перехід на пластик: слідом за метро харків'яни повинні будуть розрахуватися за проїзд в автобусі пластиковою картою.