"Ситуація з ВАТ "Ізюмський тепловозоремонтний завод" зараз не найкраща. Є замовлення на колісні пари, але цього недостатньо для завантаження виробничих потужностей підприємства", - заявив "SQ" ізюмський міський голова Олександр Божков. За його словами, справа в тому, що в Україні лише 5% залізничних перевезень здійснюються на тепловозній тязі. "Тому перспективи з ремонту тепловозів не райдужні", - зазначив О.Божков.
За його словами, ситуація ускладнюється тим, що ще не відомий затверджений варіант плану санації заводу. "План санації мав бути готовий у квітні 2011 р. А вже закінчується травень, а плану немає. Може, він десь і є, але я як міський голова плану санації нашого містоутворюючого підприємства ще не бачив. І як бути мiській владі в цій ситуації? Адже за законом ми не маємо права втручатися в діяльність санатора, а з 1 липня можемо навіть бути покарані за це як за корупційну діяльність", - зазначив О.Божков.
Довідка "SQ". ІТРЗ спеціалізується з капітального ремонту тепловозів (2ТЕ116 і 2ТЕ10), вузлів і агрегатів рухомого складу, а також з виготовлення запасних частин до них. 100% акцій підприємства, що є ВАТ, належать державі в особі Міністерства транспорту та зв'язку.
24 липня 2008 р. ІТРЗ отримав рішення Господарського суду Харківської області у справі № 21/116-08 про стягнення основного боргу з ІТРЗ у 248 тис.грн. Позов подав ТД "ІТРЗ". 13 січня 2009 р. суд прийняв постанову про порушення справи про банкрутство ІТРЗ. Колектив заводу і прокуратура звернулася до суду із зустрічним позовом до ТД "ІТРЗ" на 2,5 млн.грн. 21 жовтня 2009 р. суд виніс постанову про введення процедури управління майном заводу.
В кінці 2010 р. рада кредиторів прийняла рішення відмовитися від ідеї ліквідувати ІТРЗ і вирішив розвивати підприємство.