У Харкові запустили новий цифровий сервіс "Прозорий Харків" - чат-бот, який дозволяє містянам повідомляти про порушення доброчесної поведінки з боку муніципальних працівників. Про це повідомили у міськраді.

Долучитися до чат-боту можна за посиланням. Детальну інформацію про функціонал і можливості сервісу можна знайти в розділі "Найчастіші запитання".

Чат-бот дає можливість повідомляти про будь-які випадки недоброчесності співробітників виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств та інших установ, які підпорядковані Харківській міській раді.

Особливості нового сервісу:

  • можливість анонімного повідомлення або з вказанням контактних даних для зворотного зв'язку;
  • у разі персоніфікованого звернення користувачі отримуватимуть інформацію про результати розгляду через Telegram або на електронну пошту;
  • функція перевірки статусу розгляду повідомлення ("отримано", "обробляється", "розглянуто", "надано відповідь").
  • загальний термін розгляду звернень - до 10 робочих днів.