"Газмережі" рекомендують перевіряти оплати за розподіл газу в додатках банків. 

На підприємстві повідомили, що клієнти Харківської філії "Газмережі" продовжують помилково сплачувати за розподіл газу на рахунок минулого оператора газорозподільних мереж і таким чином накопичувати борги за послуги. 

Фахівці "Газмереж" проаналізували понад 500 звернень клієнтів, які були переконані, що своєчасно сплачують за розподіл газу. Встановлено, що вони помилково відправляли гроші на рахунок іншої організації, яка послуг за розподіл газу майже рік не надає.

Для повернення грошей "Газомережі" рекомендують звернутися до одержувача коштів, зазначеного у квитанції про оплату, із заявою на повернення помилкових платежів.

Також, газовики просять своїх клієнтів перевірити шаблони. Шаблон має бути таким:

Харківська філія ТОВ "Газорозподільні мережі України"

код ЄДРПОУ 45051254

IBAN UA143518230000026039300108023 в АТ "Ощадбанк"

(для побутових споживачів).

Завантажити електронний рахунок з реквізитами Харківської філії "Газомережі" можна через особистий кабінет на сайті "Газомереж".

Контакти Харківської філії підприємства "Газорозподільні мережі України":

  • телефон - (057) 341-44-50;
  • e-mail: office.kh@grmu.com.ua.

Контакт-центр для споживачів:

  • 066-300-28-88;
  • 098-300-28-88;
  • 093-300-28-88.

Отримати консультації з питань розподілу газу через контакт-центр можна:

  • понеділок-четвер з 8-00 до 17-00; 
  • п'ятниця з 8-00 до 15-45.

Субота та неділя - вихідні.