Багато батьків бачать в особі репетитора панацею, за допомогою якої підвищиться успішність у школі та дитина полюбить навчання. Такий сценарій можливий, але лише в тих випадках, коли батьки ретельно підходять до вибору фахівця на сайті https://thetema.net/ та правильно ставлять йому цілі.
Основні причини шукати репетитора
Підтягнути успішність. Шкільна програма розрахована на темп, який завжди збігається з темпом учня. Трапляється, що школяр ще не розібрався у темі, а програма змушує викладача переходити до наступної. Поступово прогалини у знаннях накопичуються та заважають засвоювати новий матеріал. У цьому випадку репетитор:
- допомагає не відставати від програми;
- пояснює незрозумілі теореми та складні формулювання підручників.
Можна домовитися про індивідуальні уроки з учителем зі школи — він найкраще розуміє труднощі свого учня.
Підготуватися до вступу до престижної школи. У престижних школах вимога до учнів вища, ніж у загальноосвітніх. Стандарти різняться:
- Десь на вступному іспиті п'ятикласнику дадуть завдання для школярів на два роки старше.
- Десь олімпіадне завдання. І тут потрібен репетитор, який розуміє вимоги конкретної школи.
Детально вивчити окремий предмет. Іноді дитина захоплюється якимось певним предметом, але шкільних уроків йому недостатньо — хоче знати більше. У цьому випадку репетитор вивчає з ним щось за межами програми — не для хороших оцінок, а заради інтересу. Олімпіадні завдання розраховані не так на шкільну програму, тому без допомоги професіонала зайняти призове місце вкрай складно. Кожне змагання має свою специфіку і види завдань змінюються щорічно. Репетитор допомагає орієнтуватися в особливостях обраної олімпіади та може спрогнозувати завдання цього року.
Яким має бути хороший репетитор
Добросовісний репетитор дає зворотний зв'язок та розповідає батькам про успіхи дитини: до третього заняття учень вивчив усі формули, а до п'ятого повністю освоїв логарифми. Спілкування батька та репетитора не повинно обмежуватись оплатою уроків. Він не відмовляє, якщо батьки хочуть бути присутніми на занятті. Після першого уроку дає оцінку знанням учня та пропонує шляхи вирішення проблеми, що відповідають меті.