Одна з найпотрібніших сучасних професій у галузі диджитал-маркетингу — SEO-спеціаліст. Майстер з оптимізації сайту, потужний аналітик. Самі фахівці вважають себе діагностами, які приходять на допомогу, коли потрібно виявити причину «захворювання», тобто неефективності сайту, та знешкодити її.
SEO — напрям для допитливих, кмітливих та непосидючих, любителів порядку й тайм-менеджменту. Якщо ці якості в вас є, можна сміливо записуватися на курси від академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts за посиланням https://webpromoexperts.net/ua/courses/kursi-seo-optimizacii/ та опанувати нову професію.
Чим займається Сеошник
Фахівець з SEO займається системною оптимізацією інтернет-ресурсів для їх ефективного відображення пошуковими системами та безпосереднього комфорту користувачів при роботі з сайтом. Відповідно до маркетингової стратегії спеціаліст формує ключові критерії, яким повинен відповідати контент, визначає баги, помилки у роботі активних посилань на сайт, коригує структуру сайту.
Сеошник працює з алгоритмами пошукових систем, має розуміти принципи маркетингу та реклами в інтернеті, параметри юзабіліті (зручності для користувача) сайту.
Обов’язки SEO-фахівця
Конкретизувати задачі, з якими доводиться щодня стикатися сеошнику, можна в такий спосіб:
-
створення розширеного семантичного ядра (переліку слів, за якими контент сайту має найбільші шанси потрапити до топу пошукової видачі);
-
складання метатегів (назв та описів контенту, які привертають увагу користувачів і відображаються пошуковими системами);
-
розробка стратегії розвитку сайтів (складання контент-планів, визначення потенційних напрямів просування);
-
лінкбілдинг — збільшення кількості зовнішніх посилань;
-
оптимізація внутрішньої структури сайту.
Робота сеошника пов’язана з постійними змінами та необхідністю ретельного відстеження оновлень, генерації напрямів адаптації до них. Його головна задача — вивести та втримати сайт у топі пошукової видачі.
SEO-спеціаліст тісно співпрацює з інженерами, тергетологами, копірайтерами. Його висновки формують коло задач для них у технічній сфері, наповненні сайту та плануванні змісту та форми контенту. Повертаючись до аналогії діагноста, сеошник визначає коло проблем, які повинні розвʼязати інші спеціалісти на місцях. При цьому сам фахівець активно долучається до стратегічного планування, а також регулярно складає звіти з метою поточної оцінки ефективності впроваджених змін.
Якщо в когось складається враження, що праця в ІТ-сфері монотонна та нудна, то напрям SEO цілком розвіює цей міф. Досягнути успіху у ньому можуть лише ті, хто ніколи не зупиняється на досягнутому та допитливо шукає нові способи раціоналізації.