Пошук ефективних каналів збуту – найважливіше завдання будь-якої компанії, включаючи підприємства громадського харчування. Для закладів HoReCa створення нових каналів збуту означає можливість розширити перелік послуг та клієнтську аудиторію, збільшити прибуток. Перш ніж почати освоювати нові джерела прибутку, кафе, ресторанам, барам тощо необхідно реально оцінити власне становище на ринку і показники конкурентоспроможності.

641b1c794008f.png

Що таке аудит

Для визначення ефективності управлінських та фінансових процесів на підприємствах проводиться аудит. Провести аудит керівництво закладу HoReCa може і самостійно, проте результати в такому разі будуть далекі від реальних даних.

Найбільш вигідний спосіб – аудит на замовлення https://knaipa-service.pro/robymo/audyt, виконаний співробітниками профільної компанії. Аудит сторонньою компанією є об'єктивним та незалежним аналізом операцій закладу компетентними фахівцями.

Коли та навіщо проводиться аудит на замовлення

Аудит закладу (готелю, ресторану, бару, кондитерської або фаст-фуду) необхідний, якщо:

  • нові клієнти не приходять, а кількість постійних зменшується;
  • виручка наприкінці дня відсутня чи дуже маленька;
  • заклад не дає прибуток або приносить нерегулярно.

Під час аудиту перевіряються всі підрозділи та всі операції закладу (фінансові, управлінські, діяльність персоналу тощо).

Ресторан або кафе потребують аудиту за наявності проблем або для подальшого розширення, якщо:

  • витрати значно перевищують доходи;
  • гості часто повертають замовлені страви;
  • якість обслуговування висока, але клієнти не повертаються;
  • є скарги на персонал; 
  • заклад планує оновити меню;
  • потрібна реальна оцінка потенціалу закладу.

Формат та план проведення аудиту підбираються індивідуально, з урахуванням специфіки закладу та планів власника.

Як проводиться аудит

Під час проведення аудиту закладу громадського харчування компетентні фахівці виконують аналіз поточного стану ресторанів та кафе на основі наступних документів:

  • актів списання;
  • технологічних карток;
  • інвентаризаційних відомостей;
  • звітів про реалізацію страв;
  • асортиментного переліку сировини;
  • звіту з маржинальності страв;
  • звіту про середній чек і портрету гостя;
  • графіка працівників, штатного розкладу;
  • бланків чек-аркушів, листів заготовок, стоп-аркушів і т.д.

Під час аудиту враховується наявність сторінок закладу в соціальних мережах, візуальна представленість матеріалів, відгуки. За підсумками аудиту надається звіт із практичними рекомендаціями для усунення недоліків. Керівництву закладу пропонуються рекомендації щодо оптимізації та систематизації бізнесу, збільшення рентабельності.