Сучасні технології допомагають людині зменшити навантаження, це торкнулось й інтернет контенту, після того, як з’явилися чат-боти. Вони використовуються, щоб підвищити ефективність праці та можуть, через деякий час, повністю замінити людину, при створенні контенту та обслуговування клієнтів. Якщо обирати серед них, такий варіант як ChatGPT для кожного буде корисним та простим у використанні. Багато компаній вже користується такими програмами, але перш ніж випробувати такого найманого виробника, треба розуміти, чи є це безпечним, та чи можна надавати інформацію цьому сервісу.
Відомі недоліки чат-ботів
Британський центр кібербезпеки видав такі дані, що чат-боти не додають у свою систему пошукову інформацію. Але компанія, що пропонує чат-бот, це може бачити, що, начебто, й не погано, бо вони можуть їх вдосконалювати та покращувати результат. Коли ця інформація набула поширення, виробники додали можливість вимкнення історії чату.
Також не треба забувати, що кожна нова програма, це цікава знахідка для хакерів і тут чат-боти не є винятком. Вже було декілька випадків виявлення недоліків.Наприклад, у березні цього року, стався витік інформації платіжних даних користувачів, після цього компанія вимкнула систему на деякий час. Через чотири дні стався збій, коли помилка у бібліотеці, дозволила користувачам бачити історію чату інших активних учасників.
Дослідник протестили деякі програми та довели, як можна завдяки інструментам у чат-ботах змусити користувачів надати особисті дані, або натиснути на фішингове посилання. Тож ми вже з’ясували, що не можна робити у чат-боті:
- користуватися відкритим кодом;
- надавати особисті дані;
- переходити по фішинговим посиланням.
Також, слід пам'ятати, що чат-боти можуть робити помилки, тобто відповіді на деякі питання слід обов’язково перевіряти, щоб з’ясувати фактчекінг.
Якщо ви все ж вирішили використовувати ChatGPТ, обов’язково майте на увазі, що вам прийдеться передати деякі свої дані третій стороні, при цьому втрачаючи над ними контроль. Враховуючи це, краще дотримуватись деяких нескладних правил. Обов’язково уточніть, як оператори та інструменти отримують доступ до інформації та захищають дані компанії. Опрацюйте офіційну політику використання штучного інтелекту, яка буде симетрична с конфіденційністю особистих даних клієнтів. Також, слід пам’ятати, що працівники мають бути проінформовані про те, що не можна надавати чат-боту інформацію про компанію та клієнтів.