Кожен магазин має відеокамери, охоронну сигналізацію та протикражні рамки на виході з торгового залу, систему відеоспостереження на складах і навколо магазину. Це все складові безпеки закладу роздрібної торгівлі незалежно від профілю — продовольчі чи промислові товари він продає.
Але у великих супермаркетах дуже складно запобігти крадіжкам з боку покупців, трапляються і випадки недобросовісних дій з боку персоналу магазину, в тому числі обман покупців на касі.
Українська компанія INNI розробляє програмне забезпечення для контролю бізнес процесів в різних секторах економіки, і для рітейл сегменту рішення INNI є особливо цінними, адже вони дозволяють суттєво зменшити втрати і збитки в роздрібній торгівлі, що виникають з багатьох причин.
Відеоаналітика дозволяє вести підрахунок відвідувачів магазину, і розпізнавання облич інтегроване в цю систему. Які можливості це дає власникам і менеджменту торгової мережі?
Система підрахунку відвідувачів магазину з розпізнаванням облич дає цінну аналітику щодо годин і днів тижня з мінімальним і максимальним потоком відвідувачів. Ця інформація дозволить знизити черги на касі, оптимізувавши кількість наявних касирів та іншого персоналу магазину. В поєднанні з розпізнаванням облич аналітичні модулі відфільтрують інформацію про гендерний і віковий склад відвідувачів магазину. Така аналітика потрібна всім брендам і торговим мережам, що дбають про розвиток свого бізнесу. Аналогічним чином можна зібрати будь-яку іншу аналітику для маркетингу і для оптимізації бізнес процесів, для автоматизації торгових процесів тощо.
Відеоаналітика для рітейлу з розпізнаванням облич є дієвим інструментом зменшення втрат торгівлі через крадіжки відвідувачами. Інтеграція систем відеонагляду з антикражними рамками допомагає виявити випадки спроб крадіжок і оперативно реагувати охороні.
Також компаніє впроваджує інтегровані модулі контролю касових операцій в магазині. Модуль може знімати всю інформацію з касових серверів і синхронізувати її з відеопотоком. Це дозволяє за потреби відслідкувати конкретну операцію за конкретним чеком і відшукати за короткий проміжок часу потрібний відеозапис операції, якщо з даним чеком виник якийсь інцидент. Так само відеопотік можна фільтрувати за різними фільтрами, наприклад, за певним товаром, і так відслідкувати всі касові операції з цим товаром. Можна відслідкувати також тривожні сценарії — події, на які персонал має звернути особливу увагу тощо.