
Використання інтернет сайтів у комерційних цілях є одним із сучасних способів реалізації послуг та товарів різного призначення. З метою збільшення кількості продажів використовують спеціалізовані інструменти просування інтернет-маркетингу. Їх класифікують відповідно до змісту, форми реалізації та ефективності. Грамотний та правильний підбір способів онлайн просування рекламною агенціэю https://morris.digital/ забезпечує високі показники продажу та формування позитивної репутації про продукт.
Що треба знати про рекламу в інтернеті?
Найефективніші методи просування в інтернеті:
- Просування у соцмережах (SMM).
- E-mail маркетинг.
- Контекстна реклама.
- Пошукове просування.
- Партнерський маркетинг.
- Медійна реклама.
- Контент маркетинг.
Вищезгадані способи просування в інтернеті мають як свої переваги, так і недоліки. Тому для досягнення найкращого результату фахівці рекламної агенції Morris Digital рекомендують застосовувати комбінації з декількох інструментів, що підвищує єффективність просування.
Розкрутка SMM
Social Media Marketing – одна з технологій інтернет-маркетингу, яка заснована на рекламі товарів, послуг, брендів та компаній у відомих соціальних мережах: Facebook, Instagram, та ін. SMM-просування забезпечує впізнаваність бренду, постійну комунікацію з клієнтами, створення інтересу до рекламованих продуктів. Основними формами SMM є:
- активне ведення профілю у соціальних мережах;
- постінг тематичного контенту:
- спілкування з аудиторією;
- вірусний маркетинг;
- створення позитивного іміджу.
Контекстна реклама
Контекстна реклама – різновид онлайн інструментів інтернет-маркетингу, який є рекламними повідомленнями в пошукових системах Яндекс, Google, Rambler, Bing та інших. Контекстна реклама дозволяє сегментувати широку аудиторію цільових користувачів за різними критеріями: рік народження, геолокація, стать, захоплення, купівельна спроможність та ін. Просування інтернет майданчиків у такий спосіб дає можливість отримати позитивні результати у сфері продажу та збору контактних даних користувачів.