Використання інтернет сайтів у комерційних цілях є одним із сучасних способів реалізації послуг та товарів різного призначення. З метою збільшення кількості продажів використовують спеціалізовані інструменти просування інтернет-маркетингу. Їх класифікують відповідно до змісту, форми реалізації та ефективності. Грамотний та правильний підбір способів онлайн просування рекламною агенціэю https://morris.digital/ забезпечує високі показники продажу та формування позитивної репутації про продукт.

Що треба знати про рекламу в інтернеті?

Найефективніші методи просування в інтернеті:

  1. Просування у соцмережах (SMM).
  2. E-mail маркетинг.
  3. Контекстна реклама.
  4. Пошукове просування.
  5. Партнерський маркетинг.
  6. Медійна реклама.
  7. Контент маркетинг.

Вищезгадані способи просування в інтернеті мають як свої переваги, так і недоліки. Тому для досягнення найкращого результату фахівці рекламної агенції Morris Digital рекомендують застосовувати комбінації з декількох інструментів, що підвищує єффективність просування.

Розкрутка SMM

Social Media Marketing – одна з технологій інтернет-маркетингу, яка заснована на рекламі товарів, послуг, брендів та компаній у відомих соціальних мережах: Facebook, Instagram, та ін. SMM-просування забезпечує впізнаваність бренду, постійну комунікацію з клієнтами, створення інтересу до рекламованих продуктів. Основними формами SMM є:

  • активне ведення профілю у соціальних мережах;
  • постінг тематичного контенту:
  • спілкування з аудиторією;
  • вірусний маркетинг;
  • створення позитивного іміджу.

Контекстна реклама

Контекстна реклама – різновид онлайн інструментів інтернет-маркетингу, який є рекламними повідомленнями в пошукових системах Яндекс, Google, Rambler, Bing та інших. Контекстна реклама дозволяє сегментувати широку аудиторію цільових користувачів за різними критеріями: рік народження, геолокація, стать, захоплення, купівельна спроможність та ін. Просування інтернет майданчиків у такий спосіб дає можливість отримати позитивні результати у сфері продажу та збору контактних даних користувачів.