
TikTok - це соціальна мережа, що прийшла з Китаю і в короткі терміни завоювала шалену популярність. Спочатку її освоїли підлітки, за ними підтягнулася і доросла аудиторія. Суть нового сервісу – публікації у вигляді коротких відеороликів («Тікток») під музику, іноді кумедних, іноді серйозних. Це своєрідний «Instagram для відео»: новий цікавий формат припав до душі користувачам мережі. Але розкрутка ТікТок для багатьох залишається темним лісом: соціальна мережа з'явилася відносно недавно, багато хто не розуміє, як з нею працювати і чого очікувати.
Розберемо, які методи підходять для просування в новому сервісі. В інших соцмережах, таких як Instagram, масовими підписками та лайками користуватися вже не рекомендують. Їх застосовувало так багато облікових записів, що ці способи практично перестали працювати. До того ж адміністрація останнім часом активно банить за накрутку. З TikTok такого поки що не сталося. Тут масфолловінг та маслайкінг досі актуальні:
- серед користувачів більшість – підлітки, які ще не звикли до роботи масових підписок та охоче підписуються у відповідь;
- алгоритми соцмережі досить лояльно ставляться до тих, хто намагається просунутися.
Масово підписуватись на облікові записи або лайкати їх можна вручну, а можна за допомогою спеціальних сервісів для TikTok. Слід пам'ятати, що найкраще вибирати облікові записи представників твоєї цільової аудиторії, тоді віддача буде більшою. Мета масфолловінгу не отримати прибуток, а заявити про себе та змусити людей побачити твій обліковий запис.
Трафік у Тік Ток з інших блогів
Якщо ти представляєш комерційну компанію або маєш блог на іншому майданчику, можна залучити передплатників звідти. Власний сайт, група в Фейсбук або інстааккаунт – користувачів можна привести з будь-якої іншої платформи.
- У кожній соцмережі є блок «Про себе». Зазвичай там вказують не лише коротку інформацію про профіль, а й посилання на інші ресурси та блоги. Вкажіть у цьому блоці посилання на свій TikTok.
- Якщо потрібно привернути увагу до нового облікового запису, можеш зробити про це публікацію в інших соцмережах. Заманити користувачів можна ексклюзивним контентом або, якщо ти пропонуєш товар чи послугу, знижками та бонусами.
Пам'ятай, що не всі соціальні мережі добре ставляться до записів із посиланнями на сторонні сайти. Наприклад, при публікації поста у Фейсбуці саму лінк на TikTok краще вказати у верхньому коментарі, а не в тілі запису.
Якщо самостійно просувати TikTok складно
Якщо розібратися складно, а користуватися новою соцмережею хочеться вже зараз, необов'язково осягати все методом спроб та помилок. Спеціалісти агентства інтернет-маркетингу широкого профілю Emsider. допоможуть тобі почати вести свій тікток-акаунт, знаходити передплатників і нарощувати аудиторію. У короткий термін ти отримаєш все, що потрібно для якісного просування в новій молодіжній соцмережі, навчишся користуватися інструментами TikTok і залучати аудиторію.