Веб-маркетинг – це набір інструментів, стратегій та методів монетизації в Інтернеті. Бажаєте продавати товари та послуги на своєму сайті? Що має зробити веб-маркетолог, щоб пропонувати найкращі послуги. Докладніше про інтернет-маркетинг у Legit Digital. А тут пробіжимося по основам.

Веб-маркетинг – це використання Інтернету задля збільшення продажів. Він народився разом із всесвітнім павутинням і переходить від зародкового визначення (майже близького до спаму) до все більш тонкого розуміння шляху клієнта. Тобто маршруту, який проходить користувач, щоб перетворитися з невідомого на покупця.

Таким чином, інструменти вдосконалюються, і інтернет-маркетологи у спробах вловити потреби, іноді не думають про те, щоб порадувати публіку цікавим та корисним змістом. Давайте дізнаймося, чим займається веб-маркетинг і за допомогою чого.

Не впевнені, з чого почати?

Інтернет-маркетинг слугує для максимізації доходу. Він включає всі види діяльності, які дозволяють збільшити прибуток через Інтернет. Ті, хто інвестує у цей сектор, використовують такі інструменти, як веб-сайти, соціальні мережі, пошукові системи, щоб привернути увагу та дати своєму бренду додатковий шанс монетизуватись.

Доступні найкращі стратегії та послуги

У веб-маркетингу є тисячі різних рішень для тієї самої кількості компаній. Це може бути малий бізнес, мікрореальність, яка просто хоче знайти ще кілька клієнтів у своєму секторі. Або транснаціональна корпорація, яка пропагує свій бренд.

Термін пошукова оптимізація сайту містить стратегії, що дозволяють просувати бізнес.

Це низка тем, які щодня застосовують на практиці ті, хто прагне збільшити заробіток:

  • Контент-маркетинг
  • Маркетинг у соціальних мережах
  • Розповідь історій
  • Вхідний маркетинг
  • Персональний брендінг
  • Ведення блогу
  • Рекламне розсилання

В основі цього лежать стратегії інтернет-маркетингу, все це визначається плануванням і аналізом того, що робиться. Без стратегій та планування діяльності не можна досягти хороших результатів. Це концепція.

Що робить менеджер з веб-маркетингу?

Головною фігурою, яка працює у цьому світі, безумовно, є менеджер з інтернет-маркетингу. Тобто людині, яка не володіє необхідними навичками, зробити все це було б неможливо.

Він повинен керувати великим проектом, можливо, електронною комерцією чи порталом, та давати вказівки професіоналам. Менеджер з веб-маркетингу не повинен знати, як написати прес-реліз або провести SEO-аудит. Але він розуміє, яку роль ці інструменти грають у структурі.