Прапори, вимпели, штандарти…Колись зі знаменами воїни йшли на супротивника. Зараз же сфера використання прапорів суттєво розширилась. Державний прапор є у кожної країни. Регіони та населені пункти, навіть клуби і партії мають свої варіанти подібної атрибутики. Вони актуальні і для чисельних комерційних організацій, тож друк прапорів можна сміливо віднести до списку найпопулярніших послуг у компанії Лакор.
Прапор є частиною корпоративного стилю багатьох компаній. Це гарний маркетинговий хід, адже величезне кольорове полотно не залишиться непоміченим. Воно кидається у вічі навіть з далекої відстані й ефектно презентує потрібну торгівельну марку.
Виготовлення прапорів та друк зображень
Прапори на замовлення роблять із найрізноманітніших матеріалів. Найбільшим попитом користуються наступні тканини:
- прапорна сітка;
- габардин;
- атлас;
- шовк.
Матеріал обирають орієнтуючись на наявні потреби і бюджет.
Класифікують прапори відповідно до способу друку. Односторонні вироби зафарбовують з одного боку, до 70%. Двосторонні прапори передбачають 100% зафарбовування. Також є можливість замовити двосторонні зшиті полотна. Вони складаються з двох відрізків тканини, та можуть мати світловідбиваючі вставки. Якщо ж говорити про призначення, то можна виділити цілу низку різновидів. Прапори бувають:
- Рекламні. Використовуються під час проведення промо-акцій, дегустацій та інших заходів для просування бренду чи у цілях популяризації торгової марки.
- Корпоративні. Один із елементів корпоративного стиля.
- Спортивні. Позначають приналежність до конкретної команди.
- Національні. Їх встановлюють на адміністративних будівлях, в приймальнях, на фасадах звичайних будинків; використовують під час урочистих зустрічей та перемовин.
- Партійні. Друкують для популяризації певної партії.
- Декоративні. З їх допомогою прикрашають приміщення.
Вертикальні та горизонтальні прапори передбачають кілька варіантів кріплення. Кишеня з лівого боку з шириною в 1,5 сантиметра призначена для «вудочки», якщо ж даний показник складає 3 см, то для кріплення буде використовуватися древко. Під флагшток виробники роблять петлі, теж з лівого боку.
Чіткий та яскравий малюнок наноситься методом сублімації. Готовий виріб набуває стійкості до несприятливих погодних умов і може експлуатуватися впродовж тривалого часу. Якісні матеріали не зіпсуються від поривів вітру та не втратять яскравість кольорів під палючими променями сонця.
Виготовлення автомобільних та настільних прапорців
Сувенірні прапорці ефективно просувають бренд під час промо-акцій. Вони актуальні на конференціях та семінарах і є невід’ємною частиною різноманітних заходів. Їх замовляють, щоб підвищити лояльність до певної організації. Якщо для друку вуличних прапорів обирають переважно габардин чи прапорну сітку, то для маленьких прапорців, які також можуть використовуватися, як на свіжому повітрі, так і в межах приміщення, буде більш доцільним атлас або шовк.
Одно- чи двосторонні прапорці друкують переважно методом сублімації. Їх краї проходять обробку термоножем. З лівого ж боку прошивається кишеня для фіксації. Розміри прапорців варіюють. Кожен може замовити виріб відповідно до власних потреб, обравши формат, кольори та малюнок, матеріал, а також методи фіксації.