Керівництво Харківської облдержадміністрації (ХОДА) встановило максимальну надбавку на продукти харчування для торгових мереж. Відповідний пункт міститься в меморандумі взаєморозуміння, який підписали харківські виробники продуктів харчування, власники мереж супермаркетів міста, керівництво ХОДА та представники державних органів контролю.

Урочисте підписання меморандуму відбулося 3 грудня за участі голови Харківської облгоадміністраціі Михайла Добкіна і заступника голови ХОДА Юрія Сапронова, а також начальника Головного управління економіки ХОДА Сергія Авершина, начальника Головного управління агропромислового розвитку ХОДА Ігора Зубрича, представників державної інспекції з контролю за цінами в Харківській області, Харківського обласного управління у справах захисту прав споживачів, Харківського територіального відділення Антимонопольного комітету України, керівників 9-ти мереж супермаркетів і 23-х підприємств переробної промисловості.

Так, згідно меморандуму, розмір надбавки до оптових цін виробників макаронних виробів, круп та цукру не повинен перевищувати 10%. На ковбасні вироби, вершкове масло, молоко, сметану і соняшникову олію - не більше 10% для торговельних мереж міст області і не більше 15% для магазинів у сільській місцевості. Надбавка на тверді сири і яйця в торгових мережах міста не повинна перевищувати 12%, у сільських магазинах - 15%. Вартість м'яса не повинна бути вище плюс 10% до оптової ціни виробників.

У свою чергу Харківська облдержадміністрація зобов'язана аналізувати цінову ситуацію в регіоні, у разі необхідності наповнювати продовольчий ринок Харківської області ресурсами для виробництва соціально значущих товарів і т.д.

"Підписання меморандуму - це не крок назустріч владі, це крок назустріч людям", - заявив Ю.Сапронов. У свою чергу М.Добкін відзначив, що такий формат взаємин влади і представників бізнесу виникає вперше. "Упевнений, що цей приклад буде затребуваний у масштабах всієї України", - підкреслив губернатор. Також губернатор зазначив, що текст меморандуму - не остаточний: "У процесі роботи ми зрозуміємо, що треба скоригувати для того, щоб домогтися кращих результатів".

Довідка "SQ". Меморандум підписали керівники торгових мереж "Таргет", "Клас", "Посад", "Сільпо", "Рост", "АТБ", "Восторг", "Велика кишеня", "Дігма".