В єдиному дозвільному центрі Харкова цієї осені можуть з'явитися "електронні кабінети". Про це 8 вересня повідомила журналістам директор центру, заступник директора Департаменту підприємництва та споживчого ринку, начальник управління підприємництва та дозвільних процедур Тетяна Чечетова-Терашвілі.

За її словами, завдяки "електронним кабінетам" підприємці, не виходячи з дому, зможуть відіслати в електронному вигляді свою заявку з електронним цифровим підписом, яку прийме адміністратор єдиного дозвільного центру. "Це значно скоротить процедуру подачі документів підприємцями", - зазначила Т.Чечетова-Терашвілі.

Директор дозвільного центру нагадала, що 13 серпня набув чинності закон України "Про електронну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності", який дозволяє суб'єкту, не виходячи з дому, подати заявку на свою реєстрацію через електронну систему. "Ми неодноразово говорили, що реалізуємо систему електронного документообігу в рамках нашого центру. У центрі створений інформаційний портал, який об'єднує державних адміністраторів та дозвільних органів. Працює сайт, програма, що дозволяє вести електронний журнал консультацій. Ця програма дає можливість відстежувати терміни розгляду документів", - підкреслила Т.Чечетова-Терашвілі.

Вона також повідомила, що після створення "електронних кабінетів" буде створений віртуальний офіс, за допомогою якого підприємець, окрім заявки, зможе висилати з будинку документи, які необхідно подати для отримання дозволу. "Це буде ще один крок до створення віртуального єдиного дозвільного центру. Тоді ми зможемо в електронному вигляді пересилати ці документи дозвільним органам на виконання", - підкреслила Т.Чечетова-Терашвілі.

Довідка "SQ". Єдиний дозвільний центр (Червоношкільна набережна, 26) відкрився в Харкові 30 травня. Площа приміщення - 620 кв.м, у центрі розміщені робочі місця 15 державних адміністраторів та 34 уповноважених представників дозвільних органів. Місця очікування відвідувачів обладнані засобами інформування. У центрі працює електронна система управління чергою.

Протягом червня-серпня до Харківського єдиного дозвільного центру надійшло близько 10 тисяч звернень від фізичних та юридичних осіб.