"Заборона зовнішньої реклами алкоголю (була заборонена 1 січня 2009 - "SQ") поки ніяк не вплинула на кількість пацієнтів лікарні", - заявив 5 жовтня "SQ" лікар-нарколог однієї з харківських лікарень Андрій Осляга. За його словами, скільки хворих зверталося зі скаргами на алкогольну залежність, стільки й звертається. Не змінився і якісний склад хворих. Навіть після здорожчання лікеро-горілчаних виробів алкоголіків не стало менше.

За словами А.Осляги, складно сказати, чому не знижується кількість алкоголіків, які звертаються до лікарні, а також тих, у кого є залежність від тютюнопаління. "Щоб це дізнатися, потрібно проводити дослідження, можливо, на рівні державної наркологічної служби", - зазначив А.Осляга.

Довідка "SQ". З 1 січня 2009 р. набули чинності положення закону "Про рекламу", що передбачають заборону реклами алкогольних напоїв і тютюнових виробів засобами зовнішньої реклами, а також заборону реклами алкогольних напоїв на телебаченні.