"Найскладніша ситуація серед харківських промислових підприємств - на ДП "Харківський приладобудівний завод ім.Шевченка", - заявив 30 січня журналістам заступник голови Харківської облдержадміністрації Юрій Сапронов.

За його словами, заборгованість із зарплати на заводі на 1 січня 2011 р. становила 24 млн.грн., на 1 січня 2012 р. - 26 млн.грн. Партнери заводу, наприклад ВАТ "Турбоатом", дають йому замовлення, але завантаження у 3-4 млн.грн. недостатньо. Ставиться питання про банкрутство заводу. "Однак навіть у разі повного банкрутства заводу люди отримають свою зарплату", - запевнив віце-губернатор.

За його словами, позитивно те, що завод увійшов до структури "Укроборонпрому". Судячи з діяльності "Укроборонпрому" відносно ДП "Завод ім.Малишева", де була погашена заборгованість із зарплати, "Укроборонпром" більш ефективний керівник, ніж Мінпромполітики, якому раніше підпорядковувався завод ім.Шевченка.

Як зазначив віце-губернатор, поки продати майно заводу, як це передбачено планом санації заводу, не вдається. Чергові торги повинні пройти приблизно за два тижні.

Довідка "SQ". Заборгованість із зарплати на заводі ім.Шевченка накопичилася за липень-грудень 2008 р., січень-квітень 2009 р., березень-грудень 2010 р. та січень-жовтень 2011 р. Стосовно колишнього керівництва заводу за фактом невиплати зарплати порушено кримінальну справу. З 2008 р. на заводі ім.Шевченка змінилося кілька директорів. У 2011 р. на завод надійшло 29,9 млн.грн., з них 13,8 млн.грн. пішли на виплату зарплати.

На ДП "Завод ім. Малишева" борг у 23 млн.грн. на 18 січня ліквідований.

Держконцерн "Укроборонпром" створений у грудні 2010 р. відповідно до указу президента. До складу концерну серед інших українських підприємств увійшли ДП "Завод ім.Малишева", казенні підприємства "Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім.Морозова", "Харківське конструкторське бюро з двигунобудування", а також Київський, Житомирський і Миколаївський ремонтно-механічні заводи. У грудні 2011 р. до держконцерну увійшов і завод ім.Шевченка.