У Харкові може бути організована робота рейкових автобусів. Про це 17 липня на нараді у питаннях створення транспортно-логістичного кластера в Харківській області повідомив начальник Південної залізниці Віктор Остапчук. За його словами, за допомогою рейкових автобусів можна буде підвозити працівників до великих підприємств Харкова.
За даними Остапчука, зокрема, в районі Балашівки є безліч під'їзних залізничних шляхів. "Ми провели інвентаризацію цих під'їзних шляхів. При певній реконструкції та добрій волі учасників процесу і знаючи, що сьогодні немає трамваїв на ХТЗ, ми можемо використовувати залізничні колії для рейкових автобусів. Наприклад, з Балашівки можна возити людей на Рогань, а також розробляти інші маршрути. Цю тему потрібно доопрацювати з ученими Української державної академії залізничного транспорту, а схему можна застосувати і для інших районів, організувавши пасажирські перевезення за допомогою рейкових автобусів і не завантажуючи дороги тролейбусами, трамваями і маршрутками", - зазначив Остапчук.
За його словами, наприклад, у Москві (Росія) створюється центр з управління всім транспортом міста. "І нам теж потрібно розглянути питання про створення такої регіональної компанії. Крім того, час зайнятися створенням регіональних підприємств з перевезення приміських пасажирів. Уже є інвестори, які хотіли б вкласти кошти в придбання рухомого складу для такої компанії", - заявив Остапчук.
Начальник залізниці також підкреслив, що в спекотну погоду великовантажний автотранспорт руйнує покриття автотрас. "На будівництво доріг витрачені великі кошти, і не можна допустити, щоб вони вийшли з ладу. Це актуальна і серйозна тема. Залізниця має достатню інфраструктуру, щоб для багатьох заводів та інших споживачів оперативно доставляти вантажі в центр Харкова, взявши на себе частину навантаження автотранспорту", - зазначив Остапчук.