У Харківській області через зростання вартості абонентської плати за користування стаціонарним телефонним зв'язком збільшується кількість користувачів, які відмовляються від таких послуг, особливо в сільській місцевості. Про це повідомив сайт Харківської облради з посиланням на звіт Харківської облдержадміністрації про результати роботи у 2011 р.

За даними сайту, зменшується і кількість встановлюваних нових стаціонарних телефонів - за 2011 р. було встановлено 14 тис. 582 телефонів, що на 21,6% менше, ніж за 2010 р. Усього у 2011 р. Харківським філіалом "Укртелекому" було надано телефонних послуг на 437,8 млн.грн., що на 0,9% менше, ніж за 2010 р.

У той же час збільшується обсяг надання послуг поштового зв'язку населенню. Таких послуг було надано на 47,36 млн.грн., що більше обсягів у 2010 р. на 10,5%.

Довідка "SQ". Підприємства зв'язку Харківської області у 2011 р. надали споживачам послуг пошти та зв'язку (у т.ч. мобільний зв'язок та інтернет) на 2 млрд. 95 млн.грн., з них 966 млн.грн. - населенню.  Порівняно з 2010 р. обсяги наданих послуг зв'язку збільшилися на 5,4% (у порівнянних цінах), у тому числі населенню - на 3,2%.