Харківське державне авіаційне виробниче підприємство може бути об'єднане з іншими підприємствами. Про це 1 липня повідомив журналістам перший заступник голови Харківської облдержадміністрації Володимир Бабаєв.
"Якщо держава не в змозі управляти підприємством, то необхідно знайти іншу структуру, інвестора. Для мене не проблема, якщо приватна структура буде займатися підприємством. Приклади успішних приватників - "УПЕК" або завод "Світло шахтаря". Головне, щоб у цієї структури-інвестора були плани щодо розвитку підприємства, щодо вдосконалення технології, поліпшення якості продукції, щоб не постраждала область і країна в цілому , - зазначив В.Бабаєв.
За його словами, авіаційна галузь в умовах глобальної кризи і переорієнтації виробництва самостійно вижити не в змозі. "Для того щоб авіапідприємство вижило, необхідна або жорстка державна підтримка, або злиття з іншими міцними авіаційними підприємствами. Ця концепція розроблена профільним міністерством і проходить узгодження в інших міністерствах. Якщо ця концепція буде затверджена Кабміном, то ми дізнаємося майбутнє не тільки авіазаводу, а й заводу "ФЕД" та інших підприємств авіаційної промисловості", - зазначив В.Бабаєв.
Довідка "SQ". Основною продукцією ХДАВП є літаки, розроблені в АНТК ім.O.Антонова. На початку 90-х років XX ст. ХДАВП перейшло на виробництво Ан-74 для потреб комерційної авіації, а починаючи з 1999 р. серійно виготовляє регіональний турбогвинтовий Ан-140. У 2007-2008 р. завод передав Лівії літак Ан-74, в травні 2009 р. - Ан-74ТК-300. У 2010 р. завод планував випустити три літаки Ан-74, один (Ан-74-Т-200А) призначений для постачання до Єгипту, ще два - Ан-74-ТК-200С - до Лівії.
За даними прес-служби авіазаводу, на 30 червня на заводі немає заборгованості із зарплати (виплачена навіть поточна зарплата - за травень 2011 р.). На заводі не розкривають даних про поточну виробничо-фінансову діяльність.