Більше 50% харківських студентів не дивляться регіональне телебачення. Такі результати дослідження - навчальної практики студентів соціологічного факультету Харківського національного університету ім. В.Каразіна "Теле-, радіо-, інтернет-простір Харкова". Опитувалися студенти 11-ти харківських вишів, повідомив 15 травня "SQ" керівник практики, доцент кафедри прикладної соціології Сергій Аксьонов.

Згідно з результатами опитування, студенти найчастіше дивляться такі загальнонаціональні телеканали: "Новий канал" (44% респондентів), "1+1" (43%), "Інтер" (39,8%) і "СТБ" (39%). Найбільш популярні програми радіостанцій "Люкс FМ" (36%), "Русское радио - Україна" (23%) і "Наше радіо" (21,5%). 22% опитаних радіо не слухають, а 13% віддають перевагу інтернет-радіо.

Серед програм новин найчастіше студенти дивляться "ТСН" (канал "1 +1", 47,6%), "Подробности" ("Інтер", 35%), "Репортер" ("Новий канал", 25,8%) , "Вікна" ("СТБ", 22%) і "Факти" ("ICTV", 17,3%). 15,9% опитаних новини практично не дивляться. Відповідаючи на питання про новинні програми російських телеканалів, більшість респондентів відзначили, що не дивляться їх. З них 12,7% не мають можливості їх дивитися, а 10,6% не дивляться принципово.

Більше половини опитаних (55%) практично не дивляться програми місцевих телеканалів, 21,6% дивляться їх 1-2 рази на тиждень, 6,6% - практично щодня. Найчастіше студенти дивляться програми телеканалів "Фора" (14,8%), "ОТБ" (13,5%) і "7-го каналу" (10%). На питання, які програми місцевих телеканалів ви віддаєте перевагу дивитися, більшість відповіли, що музичні програми і концерти (25%), місцеві новини (24%) і художні фільми (21,6%). Найменшою популярністю користуються програми про віру, релігії і церкви (1,6%). Серед програм місцевих ТВ-новин опитані найчастіше дивляться "Харьковские известия" (15%) і новини "ОТБ" (12,4%). Однак більшість респондентів (47,8%) місцеві новини не дивиться.

Відповідаючи на запитання, чия думка про події в Україні є для вас найбільш авторитетною, більше половини студентів (54%) назвали думку друзів і рідних, 27,6% прислухаються тільки до власної думки, а 18% - до інформації в інтернеті.

Більшість респондентів вважає за краще отримувати цікаву інформацію з інтернету (87,5%). Телебачення як джерело інформації вибирають 29,5% опитаних, спілкування з друзями - 19,3%, заняття у ВНЗ - 13,6%, пресу - 11,6%.

Згідно з результатами опитування, місцеві новинні інтернет-ресурси, якими студенти користуються найчастіше, - "Харківські новини" (11,3%) і "Харківський портал" (11%). Більшість респондентів (38%) не читає в інтернеті регіональні новини.

Також згідно з результатами опитування, політичні ток-шоу більшість опитаних не дивиться ніколи.

Довідка "SQ". Навчальне дослідження проводилося в квітні. Вибірка - 1 тис. 31 осіб.