Пасажири електропоїзда підвищеної комфортності Харків-Бєлгород о 13.15 розблокували рейки на станції "Харків-Пасажирський". Про це 10 серпня повідомили "SQ у прес-службі Південної залізниці. Після того як рейки звільнили, склад відправили до депо. Він простояв на платформі з 8.00.

За даними прес-служби, на платформі, з якої мав вирушити потяг, залишилося близько 40 осіб, які мають намір стежити за діями залізничників (усього в мітингу брали участь близько 250 осіб). Якщо людям здасться, що потяг таки спробують відправити у рейс, вони знову готові заблокувати шлях. У зв'язку з тим, що потяг у рейс не пішов, пасажири, які встигли придбати на нього квитки, здали їх до кас. Усього було здано 163 квитки, вартість квитка - 67 грн.

Як відзначили в прес-службі, вартість проїзду за маршрутом Харків-Бєлгород на автобусі становить 40 грн. (вони ходять кожні 50 хв.), на маршрутці - 60-80 грн. "Щоб конкурувати з автоперевізниками, 2 серпня було направлено звернення начальника дороги Віктора Остапчука до керівництва "Укрзалізниці" з проханням клопотати перед Міністерством інфраструктури про встановлення понижуючого коефіцієнта на поїзд Харків-Бєлгород на рівні 0,25 - 0,32 (зараз діє коефіцієнт 0,52). Якщо відповідь буде позитивною, то вартість проїзду в поїзді підвищеної комфортності складе 44 - 52 грн.", - відзначили на Південній залізниці.

 Довідка "SQ". Пасажири електропоїзда підвищеної комфортності Харків-Бєлгород, який сьогодні вранці мав вирушити у свій перший рейс замість скасованих електричок за цим маршрутом, заблокували рух складу. Активісти зібрали близько 20 сторінок підписів під зверненням про відновлення курсування потягів до Бєлгорода і мають намір передати їх до Харківської облдержадміністрації. До мітингувальників вийшли представники керівництва Південної залізниці. Вони пояснили, що рух електричок фінансувався російською стороною і був призупинений за ініціативою росіян - ВАТ "ППК "Черноземье" (Росія). Скасування руху електричок спочатку було призначене на 1 серпня, пізніше перенесене на 10 серпня.